Thursday, November 25, 2010

Bagaimana Ku Nanti Bila Tiada Mengganti......

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu...
Bagaimanaku nanti bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja....


Ermmmm pernahkan dengat bait lirik nie??? Tercuit hati bila dengar bait-bait lagu nie... lagu nie ada dalam drama bersiri Ahmad Durrah.. nyanyian Faizal Tahir, Tajuk: Hanyut......but aku tak amik port sangat... tapi pagi tadi masa dalam perjalanan ke LRT station boleh pulak aku dengar betul-betul lagu nie... mak aaiiii menusuk kalbu... bila chorus die tue.... cam ner ek rasa bila orang yang kita sayang tak ada... aku tak boleh bayangkan... yerlah... siang malam dengan kita tapi tetiba telah ditakdirkan Illahi die tak ada...cam ner yer... kosong.. blank.... hai entah ler aku pun tak boleh bayangkan...

Maklumlah.. dengan die kita bergurau.. dengan die kita kongsi marah.. manja... sayang... segalanya lah... tukang pujuk..tolong masak.. tolong basuh baju...tukang makan hehehehe....kalau dah tak ada ngan sapa pulak aku nak kongsi semua tue???? entah ler... bila masa air mata mengalir pun tak tau.... sib baik Die tak nampak.. hehehe.. aku duduk belakang pagi tadi.. seat depan khas untuk my lil princess's car seat. Filling kejab akak ha.... per pun.. segala yang dipinjamkan oleh Allah untuk aku..aku kene hargai... Hidup Mati tue pasti.... kita mesti laluinya...



No comments:

Post a Comment