Wednesday, April 6, 2011

Nak cer citer la nie......

Assalamualaikum.....

Lama jugak tidak cer citer kat sini... tak ada benda gak pun nak cer citer.... ermmmm kess ketertipuan aku hampir selesai... pas nie tak ada dah aku nak caya per yg patut tk dipercaya.. habis karan jerk.. nasib baik leh tuntut semula...kalau tidak aku aku bawa ke tribunal pengguna.. hengat aku takut ....

Ok mau pesan2 kat korang.... mana2 iklan kat internet pasal kaya cepat tue TIPU.... kalau depa kata tak tipu .semuanya palsu belaka....DONT BELIEVE IT!!!



ermmm ingat tak pasal menggunting kain untuk my baju kurung... dah siap... 3 pasang baju dewasa n sepasang baju ain... tinggal mau jahit... oleh kerana tk ada mesin jahit... balik kg ti aku pulun la jahit... syok... lain lain tambahan manik ker per ker.. buat pelan2 selepas baju siap dijahit sepenuhnya.. fuh... tak gi jejalan ler aku lau dah pulun jahit nie...



dalam tahun nie dan seterusnya.. banyak benda yang aku nak sasarkan... huh... harap boleh la.. tak kisah pun berapa lama.. aku kene positif... dah bersungguh-sungguh... harap suami tersayang menyokong aku nanti... wah!!! satu lembaran baru...teruja pun ada jugak nie... YA ALLAH permudahkan segalanya....

No comments:

Post a Comment